Şeker Mobil'le bankaya gitmeden uzaktan müşterimiz olun!

Şeker Mobil’i indirin, Uzaktan Müşteri Edinimi Merkezimiz ile görüntülü görüşme yaparak sadece birkaç dakika içinde
Şekerbank müşterisi olmanın ayrıcalığını yaşayın!

Şubeye ya da bankaya gitmeden telefondan nasıl Şekerbank'lı olabilirim?


  • Şeker Mobil’i indirin ve ana ekranda yer alan “Müşteri Ol” adımına dokunun.
  • “Kendim İçin” seçeneğini izleyin.
  • Kimlik bilgilerinizi girin ve başvuru formunu doldurun.
  • Ekrandaki sözleşmeleri onaylayın.
  • Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek çipli kimlik kartınızın arka yüzünü kameraya okutun.
  • Telefonunuzu kimliğinize yaklaştırarak telefonunuzun NFC özelliğiyle Bankamızca talep edilen bilgilerin okunmasını sağlayın. 
  • Yönlendirmeleri takip ederek yüzünüzü kameraya gösterin.
  • Daha sonra görüntülü görüşmeye bağlanarak müşteri temsilcimizle görüşün ve hesap açılışını tamamlayın.  
  • Hesap açılışınız tamamlandıktan sonra tarafınıza ileteceğimiz SMS’te belirtilen “Geçici Şifre”yi kullanarak Şeker Mobil’e veya Şekerbank İnternet Şubesi’ne giriş yapabilirsiniz.

  • Şeker Mobil’i indirin ana ekranda yer alan “Müşteri Ol” adımını izleyin.
  • “İşim İçin” seçeneğini takip edin.
  • Kimlik bilgilerinizi girin ve başvuru formunu doldurun.
  • Ekrandaki sözleşmeleri onaylayın.
  • Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek çipli kimlik kartınızın arka yüzünü kameraya okutun.
  • Telefonunuzu kimliğinize yaklaştırarak telefonunuzun NFC özelliğiyle Bankamızca talep edilen bilgilerin okunmasını sağlayın. 
  • Yönlendirmeleri takip ederek yüzünüzü kameraya gösterin.
  • Daha sonra görüntülü görüşmeye bağlanarak müşteri temsilcimizle görüşün ve müşteri olma sürecinin dijital kısmını tamamlayın.
  • Güncel oda kaydı ve ticaret sicil belgelerinizi, şubelerimiz sizle irtibata geçip temin edecektir. Bu temin sonrasında, hesabınızı İşletme segmenti olarak kullanabilir ve bu segmente ait ürünlerimizden/kampanyalarımızdan faydalanabilirsiniz.

  • Şeker Mobil’i indirin ana ekranda yer alan “Müşteri Ol” adımını izleyin.
  • “Çiftçi İçin” seçeneğini takip edin.
  • Kimlik bilgilerinizi girin ve başvuru formunu doldurun.
  • Ekrandaki sözleşmeleri onaylayın.
  • Uygulamanın yönlendirmelerini takip ederek çipli kimlik kartınızın arka yüzünü kameraya okutun.
  • Telefonunuzu kimliğinize yaklaştırarak telefonunuzun NFC özelliğiyle Bankamızca talep edilen bilgilerin okunmasını sağlayın. 
  • Yönlendirmeleri takip ederek yüzünüzü kameraya gösterin.
  • Sonra görüntülü görüşmeye bağlanarak müşteri temsilcimizle görüşün ve müşteri olma sürecinin dijital kısmını tamamlayın.
  • Güncel Çiftçi Kayıt Sistemi (ÇKS) belgelerinizi, şubelerimiz sizle irtibata geçip temin edecektir. Bu temin sonrasında, hesabınızı tarım segmenti olarak kullanabilir ve bu segmente ait ürünlerimizden faydalanabilirsiniz.

Şeker Mobil üzerinden görüntülü görüşmeyle hesap açmak için yeni ve çipli Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı'na sahip olmanız gerekmektedir.

NFC özelliğine sahip tüm akıllı telefonlar ile Şeker Mobil üzerinden başvurunuzu yapabilirsiniz. 

Hafta içi her gün ve Cumartesi saat 09:00-22:00 arası Uzaktan Müşteri Edinimi Merkezimiz ile görüntülü görüşme yaparak Şekerbank müşterisi olabilirsiniz

Ağa tekrar bağlandığınızda yeniden Şeker Mobil’deki Müşteri Ol adımını izleyerek kimlik doğrulamayı gerçekleştirebilir ve başvurunuza devam edebilirsiniz

Akıllı telefonunuzun NFC ayarlarını kontrol ederek tekrar deneyebilirsiniz. NFC ayarı açık olmadan kimlik doğrulaması tamamlanamamaktadır.

Şeker Mobil ile bankacılık işlemleri parmaklarınızın ucunda!

Yenilenen Şeker Mobil ile bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden evinizden veya iş yerinizden hızlı ve rahat şekilde 7/24 gerçekleştirebilirsiniz.
Şeker Mobil ile bankacılık işlemleri parmaklarınızın ucunda!