İnternet Şubesi
Sikca_sorulan_sorular

Şubelerimizde size sunulan hizmet ve imkânların birçoğunu telefonla alabileceğiniz dağıtım kanalıdır.
Şekerbank sesli yanıt sistemimiz, size daha hızlı ve ayrıcalıklı hizmet verebilmek için yenilenmiştir. 0850 222 78 78 veya 444 78 78’i Türkiye’nin ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden arayabilirsiniz. Yurt dışı aramalarınızda +90 0850 222 78 78  veya +90 444 78 78 numaralı telefonlardan bizlere ulaşabilirsiniz.
Bankamızda açık durumda vadesiz hesabı bulunan tüm Bireysel müşterilerimiz Telefon Bankacılığı Şifresi alarak bankacılık işlemlerini zaman ve yer sınırı olmadan gerçekleştirebilirler. Başvurunuzun tamamlanabilmesi için aktif olarak kullandığınız cep telefonu bilginizin banka sistemlerinde kayıtlı olması gerekmektedir.
Müşteri numarası Şekerbank ile çalışmaya başladığınız anda sahip olduğunuz kişiye özel numaranızdır. Müşteri numaranızı 0850 222 78 78 Telefon Bankacılığından ya da şubelerimizden öğrenebilirsiniz. Ayrıca şubelerimizden almış olduğunuz hesap cüzdanınız üzerinde de müşteri numaranız bulunmaktadır.
Çağrı Merkezimize 365 gün 24 saat ulaşabilirsiniz.
Bireysel müşterilerimiz kendi hesapları hakkında bilgi alabilir. Tüzel müşterilerimiz ise kart işlemleri ve internet bankacılığı destek hizmetlerimizden faydalanabilmektedirler.
Hesaplarınız ile ilgili para transferi, vadeli hesap işlemleri, vadesiz hesap işlemleri, altın ve döviz alış/satış işlemleri, fatura ve diğer birçok bankacılık işlemlerinizi yapabilmek için T.C. Kimlik veya müşteri numaranız ile birlikte Telefon Bankacılığı şifrenizi tuşlamanız sonrasında Mobil Şube bildirimini onaylamanız veya SMS Şifre bildirimi tuşlamanız yeterlidir. Telefon bankacılığı şifrenizi girmeden Sesli Yanıt Sistemimiz ile Kredi kartı numaranız ve Kredi kartınızın son hesap özetine ait borç bilgisi, kullanılabilir limit, kesim tarihi ve son ödeme tarihiniz hakkında bilgi alabilirsiniz.
İnternet Şubesi Tanımlamalar menüsünden , şubelerimizden veya 0850 222 78 78'den 'i tuşlayarak şifre işlemleri menüsünden şifrenizi anında oluşturabilirsiniz veya değiştirebilirsiniz.
İşlemleriniz için Telefon Bankacılığından, İnternet Şube, Şeker Mobil Şube veya şubelerimizden dekont alabilirsiniz.
0850 222 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi’ni arayarak Müşteri numaranızı, kart numaranızı veya TCKN bilginizi tuşladıktan sonra Telefon Bankacılığı Şifre işlemleri adımını seçin,
·  Sesli Yanıt Sistemine Kart numaranızı, Son kullanma tarihini, güvenlik kodunu ve şifresini tuşlayınız,
·  Cep telefonunuza gönderilecek olan tek kullanımlık SMS Doğrulama kodunu Sesli Yanıt Sistemine tuşlayınız.
·  Sistem tarafından kartın size ait olduğu kontrolü yapıldıktan sonra yeni şifrenizi telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.
Nakit Avans ve Taksitli Nakit Avans işlemlerinizi anında yapabilir.
EFT, havale, swift dışındaki tüm işlemlerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirebilirsiniz. Telefon bankacılığında yaptığınız işlemler için avantajlı  ürün ve hizmet tablosu için tıklayınız.
Müşteri numara ve şifrenizi kimseyle paylaşmadığınız sürece Çağrı Merkezimiz ve Sesli Yanıt Sistemi'nden yapacağınız işlemler için bankamız her türlü güvenlik kontrolünü yapmaktadır. Sesli Yanıt Sistemi'nde yaptığınız tuşlamalar tamamen otomatik sistemler üzerinde olduğundan şifrelerinizin tespit edilmesi mümkün değildir. Çağrı Merkezimiz ile yapacağınız işlemlerde tüm görüşmeleriniz kayıt altına alınmakta, sizin dışınızda hiç kimsenin işlem yapamaması için maksimum güvenlik önlemleri, teyitleri uygulanmaktadır.