İnternet Şubesi

Bireysel İnternet Şubesi Girişi Hakkında Genel Bilgiler

 

• Müşteri Numarası:  Başvurunuz sırasında şubeniz tarafından size bildirilen ve tüm hesaplarınızın bağlı olduğu Şekerbank'ta sizi tanımlayan numaranızdır.
• T.C. Kimlik Numarası:  İnternet Şubesi’ne girişlerinizde Müşteri Numaranıza alternatif olarak kullanabileceğiniz, Türkiye Cumhuriyeti Nüfus Cüzdanınızda yazılı olan 11 haneli Kimlik Numaranızdır.
• Parola:  İnternet Şubesi'ne ilk defa girecekseniz, "parola" olarak girmeniz gerekmektedir. İnternet Şubenize başarıyla girdikten sonra bu parolayı değiştirmeniz zorunlu tutulacaktır. Parolanız 6-8 karakterden oluşup rakamlar da içerebilir, ancak tamamen rakamlardan oluşturulamaz. Parolanız, bazı özel durumlarda internet şubesine giriş esnasında istenebilmektedir.
• Şifre:  İnternet veya Mobil Şube’ye giriş yaparken kullanmak üzere başvuru yaparken belirlediğiniz 6 rakamdan oluşan size özel internet ve mobil şube şifrenizdir. Belirli periyodlarda değiştirmeniz gerekmektedir.
• Müşteri Numaramı/Şifremi/Parolamı unuttum! :  Müşteri numaranızı unuttuysanız 0850 222 78 78 Çağrı Merkezimiz veya Şubeniz ile irtibata geçmeniz yeterli olacaktır. Parola ve şifrenizi unutmanız veya hatırlamamanız durumunda kredi kartı veya ATM kart bilgileriniz ile alabilirsiniz. Şifrenizi 3 kere hatalı girmeniz durumunda İnternet Şubesi girişiniz bloke edilmektedir. 0850 222 78 78'i arayarak blokenizi kaldırabilir, şifrenizi ve parolanızı (parola olarak) yeniden belirleyebilirsiniz.
• Nüfus Cüzdanlarında doğum tarihi, Rumi veya Hicri takvime göre yazılı olan müşterilerimiz için önemli uyarı! :  Nüfus cüzdanlarında doğum tarihi Rumi veya Hicri takvime göre yazılı olan müşterilerimizin, İnternet Şubesi'ne ilk girişte sorulan doğum tarihi alanına "01.01.1900" yazmaları gerekmektedir .

 

 

Kurumsal İnternet Şubesi Girişi Hakkında Genel Bilgiler

 

• Kurumsal İnternet Şubesi için nasıl başvuracağım? Şubenizden temin edeceğiniz Kurumsal İnternet Bankacılığı Başvuru Formu’nu eksiksiz doldurarak ve diğer evraklarınızla birlikte başvurunuzu gerçekleştirebilir, şubenizden ayrılmadan şifre ve parola bilgilerinizi alabilirsiniz.
• Müşteri Numarası: Başvurunuz sırasında şubeniz tarafından size bildirilen ve tüm hesaplarınızın bağlı olduğu Şekerbank'ta sizi tanımlayan numaranızdır.
• Kullanıcı Kodu: İnternet ve Mobil Şube’ye giriş yaparken kullanacağınız, başvurunu formundan sizin belirleyeceğiniz ve her bir kurumsal internet kullanıcısı için farklı olması gereken koddur.
• Parola: İnternet Şubesi'ne ilk defa girecekseniz, "parola" olarak girmeniz gerekmektedir. İnternet Şubenize başarıyla girdikten sonra bu parolayı değiştirmeniz zorunlu tutulacaktır. Parolanız 6-8 karakterden oluşup rakamlar da içerebilir, ancak tamamen rakamlardan oluşturulamaz. Parolanız, bazı özel durumlarda internet şubesine giriş esnasında istenebilmektedir.
• Şifre: İnternet veya Mobil Şube’ye giriş yaparken kullanmak üzere başvuru yaparken belirlediğiniz 6 rakamdan oluşan size özel internet ve mobil şube şifrenizdir. Belirli periyodlarda değiştirmeniz gerekmektedir.