İnternet Şubesi

Şekerbank Koronavirüs (Covid-19) Önlemleri

 

Değerli Müşterilerimiz,

Tüm dünyada etkisini sürdüren Koronavirüs (Covid-19) salgını nedeniyle tüm gelişmeleri yakından takip ederek; Dünya Sağlık Örgütü (WHO) ve T.C. Sağlık Bakanlığı’nın resmi tavsiyeleri doğrultusunda müşterilerimiz ve çalışanlarımızın sağlığını güvence altına almak ve hizmet sürekliliğini temin etmek üzere çok yönlü önlemler almayı sürdürmekteyiz. 

Çalışanlarımızın kendilerini salgına karşı nasıl koruyacakları yönünde farkındalık yaratacak iletişim ve eğitim çalışmaları gerçekleştirmeye devam etmekteyiz. Ayrıca şube ve bölgelerimiz için virüs salgınından koruyucu temel malzemeleri temin ederek gerekli bilgilendirmeleri yapmaktayız. Genel müdürlük, bölge müdürlükleri, şube ve ATM’lerimizde ise sık periyotlarla dezenfeksiyon çalışmalarına devam edilmektedir.

Normalleşme planına uygun olarak 01 Haziran tarihi itibariyle genel müdürlük çalışanlarımızın dönüşümlü olarak çalışabileceği esnek çalışma düzenine geçilmiştir. T.C. Sağlık Bakanlığı tarafından tanımlanan risk grubunda bulunan tüm çalışanlarımız ise uzaktan erişim yöntemiyle mesailerini evden sürdürmeye devam etmektedir.

Tüm müşteri ziyaretleri ve dışarıda yapılması planlanan toplantılar sınırlandırarak, görüşmeler telekonferans veya video konferans platformlarına taşınmıştır.

Koronavirüs’e yönelik yeni alınan önlemler çerçevesinde, Türkiye genelindeki tüm şubelerimiz, 07 Aralık 2020 Pazartesi gününden itibaren 10:00 – 12:30 ile 13:30 – 16:30 saatleri arasında hizmet verecektir.

Kalabalık ortamların müşteri ve çalışanlarımızın sağlığı üzerinde oluşturabileceği riskleri önlemek amacıyla, şube içinde aynı anda hizmet alan müşteri sayısında yoğunluk oluşmaması için, müşterilerimize belirli bir sırayla hizmet verilerek gerekli yönlendirmeler yapılmaktadır.

Bankamız İş Sürekliliği Komitesi tarafından titizlikle yürütülen çalışmalar çerçevesinde salgınının yayılmasını önlemek adına hem fiziksel mekânlardaki koşullar en yüksek hassasiyetle iyileştirilmekte hem de müşterilerimizin dijital kanallara yönlendirilmesi önceliklendirilmektedir.

Toplum sağlığını korumak için, birçok bankacılık işleminizi evlerinizden çıkmadan Şekerbank İnternet Şubesi, Şeker Mobil Şube, 0850 222 78 78 No’lu Çağrı Merkezimiz ya da ATM’lerimizden 7 gün/24 saat yapabilirsiniz. Şube dışı kanalarımızdan yapabileceğiniz bankacılık işlemlerini görmek için tıklayınız.

Ayrıca salgının olumsuz ekonomik etkilerinin en aza indirilmesi için destek paketlerimiz ile müşterilerimizin yanında yer almaktayız.

Yaşadığımız sıra dışı günleri, toplum olarak hep birlikte sağlıkla aşmak üzere tüm tedbirlerimizi alarak her an hizmetinizde ve yanınızda olmaya devam edeceğiz.

Sağlıklı günler dileriz.