Başvuru ve Şifre Alma Süreçleri


Kurumsal İnternet Şubesi'ne nasıl başvuracağım?

Öncelikle Şekerbank şubeleri'nden edinebileceğiniz başvuru formunu eksiksiz doldurmanız ve daha sonra şubenize teslim etmeniz gerekmektedir. Şubeniz tarafından size müşteri numaranız iletilecektir. İnternet şubesi şifresi alırken ve internet şubesine girerken müşteri numaranızı ve başvuru formunda belirtiğiniz kullanıcı kodunuzu lütfen not alınız.

İnternet Şubesi Şifremi ne zaman alabilirim?

Başvuru formunuzu şubenize teslim ettikten sonra formda belirttiğiniz firma adresine ve yetkili kişiye şifre veya şifreleriniz en kısa sürede gönderilecektir.

Müşteri Numaranız:

Başvurunuz sırasında şubeniz tarafından size bildirilen ve tüm hesaplarınızın bağlı olduğu Şekerbank’ta sizi tanımlayan numaranızdır.

Kullanıcı Kodunuz:

Başvurunuz sırasında istenen ve her internet kullanıcısı için farklı olması gereken koddur.

Parolanız:

Şekerbank İnternet Şubesi’ne ilk defa girecekseniz, “parola” olarak girmeniz gerekmektedir. İnternet şubenize başarıyla girdikten sonra bu parolayı değiştirmeniz zorunlu tutulacaktır. Parolanız 6-8 karakterden oluşup rakamlar da içerebilir, ancak tamamen rakamlardan oluşturulamaz.

Şifreniz:

Adresinize kurye aracılığı ile gönderilen 6 rakamdan oluşan numaradır. Şifreniz sadece sizin tarafınızdan bilindiğinden, internet şubesi ilk girişinizde değiştirmeniz zorunlu değildir. Şifremi /Parolamı /Kullanıcı Kodu'mu unuttum! Şifrenizi, parolanızı veya kullanıcı kodunuzu unutmanız veya hatalı girmeniz nedeniyle internet girişinin bloke olması, firma yetkilisi tarafından kullanıcı/kullanıcıların internet yetkisinin iptal ettirilmek istenmesi durumunda; güvenlik gerekçesi nedeniyle firma kaşesi ve yetkili imzalarının bulunduğu dilekçe ile şubenize başvurmanız yeterlidir.