- Ana Sayfa
- Hakkımızda
- Basın Odası
- Basın Bültenlerimiz
- 2021
09.05.2021
Tarım ve KOBİ bankacılığında 67 yıllık köklü tecrübeye sahip Şekerbank, dijital bankacılık yatırımlarında da üretimi desteklemeyi önceliklendirerek esnaf, çiftçi ve KOBİ’lere özel birçok ilki barındıran mobil, web ve tablet bankacılığı çözümlerini üretenlerin hizmetine sundu.
Yürüttüğü dijital transformasyon programı ile tüm teknolojik altyapısını ve süreçlerini uçtan uca yenileyen banka, dijital bankacılık imkanlarıyla finansal erişimi yaygınlaştırma hedefi çerçevesinde, pandemi sürecinde finansal desteğe ihtiyacı artan esnaf, çiftçi ve KOBİ’lerin diledikleri anda, istedikleri yerden kredi başvurusu yapabilmelerini sağlayan bir dijital kanal altyapısı oluşturdu. Bankanın dijital transformasyon programı kapsamında geliştirilen kanal altyapısı sayesinde ister mobilden, ister tabletten, ister webden kredi başvurusu yapabilen üretenler, aynı zamanda Şekerbank’ın sunduğu üç aya kadar taksit erteleme imkânından da faydalanabiliyor.
Kuruluş amacı tarımın finansmanı olan Şekerbank’ın oluşturduğu mobil şube altyapısı, uygulamaya giriş yapmadan tarım kredisi başvurusu alan çiftçilere özel ilk mobil bankacılık uygulaması özelliğini taşıyor. Bankanın esnaf ve tarım müşterilerine özel geliştirdiği mobil uygulama ise ilgili müşteri segmentlerine nakit kredi yanında kredili mevduat hesabı ve ticari kredi kartı gibi birden fazla ürünü paket olarak sunan ilk mobil şube olarak öne çıkıyor.
Dijital transformasyon programı kapsamında “Banki” adını verdiği tablet projesini hayata geçiren Şekerbank, şubede gerçekleştirilebilen müşteri açılış, kredi tahsis ve kullandırım süreçlerini tablet bankacılığına özel uyarlayarak banka şubesi olmayan kırsal bölgelerde şubeye gitmeye gerek kalmadan üreticinin kredi desteğine ulaşmasını sağlıyor. Banka müşteri temsilcilerinin tarlada, ilçe çarşısında ziyaret ettiği esnaf ve çiftçiler, sosyal mesafe kurallarına da uyarak ihtiyaç duydukları finansal desteğe “Banki” yoluyla erişim sağlayabiliyor.