Şekerbank ŞEF Sistemi

Dijital Dönüşüm Paketi kapsamında işlerinizi kolaylaştıracak e-çözümler ŞEF (Şekerbank Elektronik Fatura) Sistemi ile hizmete açılmıştır.

E-Fatura’dan e-Ticaret Pazar Yeri Entegrasyonu’na kadar sunulacak e-Çözümler Dijital Dönüşüm Paketi kapsamında Şekerbank ŞEF Sistemi’nde birleşti.

ŞEF (Şekerbank Elektronik Fatura), içeriğinde ARD GRUP BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ A.Ş. tarafından entegre edilen e-Fatura, e-Arşiv, e-Defter, e-İmza, e-İrsaliye, e-SMM, e-MM, Ön Muhasebe Programı, Banka Entegrasyonu ve e-Ticaret Pazar Yeri Entegrasyonu ürünlerinin yer aldığı, e-İmza uyumlu banka ürünüdür. 

Detaylı bilgi ve avantajlardan yararlanmak için sizi en yakın Şekerbank Şubemize bekliyoruz.


ŞEF Sistemi ile ilgili merak ettiğiniz tüm sorular burada!

e-Fatura’dan e-Ticaret Pazar Yeri Entegrasyonu’na kadar ürün yelpazesi ile e-Çözümler Dijital Dönüşüm Paketi kapsamında Şekerbank ŞEF Sistemi’nde birleştirdik.

Müşterilerimiz ŞEF Sistemi üzerinden (sef.sekerbank.com.tr) satın aldıkları paket ile ilgili takiplerini yapabilmektedirler.

sef.sekerbank.com.tr adresi üzerinden ARD Bilişim tarafından verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılabilmektedir.

Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından yayımlanan tebliğlerde belirtilen ciro, faaliyet alanı ve meslek grubu gibi kriterleri bulunan KOBİ, Tarım, Serbest Meslek Mensupları yararlanabilmektedir.

  • 2018, 2019 veya 2020 hesap dönemleri için 5 Milyon TL,
  • 2021 hesap dönemi için 4 Milyon TL,
  • 2022 veya müteakip hesap dönemleri için 3 Milyon TL

ve üzeri olan mükelleflerin e-fatura uygulamasına geçişi zorunludur.

Çalıştığınız şube ya da size en yapın Şubemizden başvurular alınmaktadır.

  • e-fatura
  • e-arşiv
  • e-defter
  • e-imza
  • e-irsaliye
  • e-SMM
  • e-MM
  • Ön Muhasebe Programı
  • Banka Entegrasyonu
  • e-Ticaret Pazar Yeri
  • TURK Fatura (e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye), e-Defter, 
  • TURK Makbuz (e-SMM ve e-MM) 
  • Ön Muhasebenin içinde (banka ve pazar yeri entegrasyonu)

Müşterilerimiz ile hizmet sağlayıcı ARD Grup arasında imzalanacak sözleşme sonrasında ürüne bir yıl süreyle garanti sağlanmaktadır. Bu garanti, belirtilen süre içerisinde ürüne dair bakım, destek faaliyetlerini ve yapılacak güncellemeleri de içermektedir.