Çağrı Merkezi

Şekerbank size bir telefon kadar yakın!

444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi haftanın 7 günü, günün 24 saati tüm müşterilerimizin hizmetindedir.

Tüm bankacılık işlemleri bir telefon kadar yakın! İhtiyaç duyduğunuz her an, her yerden, 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayarak işlemlerinizi kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Yurtdışı sabit hatlardan Şekerbank Çağrı Merkezi'ne +90 444 78 78 no’lu telefonumuzdan ulaşabilirsiniz. KKTC’den sabit hatlardan sadece başına 0 koyup alan kodu çevirmeden 0 444 78 78’i arayarak çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.

Hedefimiz; çağımızın gerektirdiği tüm teknolojik imkanları kullanarak, siz müşterilerimizin tüm bankacılık hizmetlerini alabilecekleri, hızlı, sürekli ve kaliteli bir Telefon Bankacılığı hizmeti sunmaktır.

Şekerbank Çağrı Merkezi'nde Yenilikler;

Artık Bireysel kredi başvuru ve takip işlemlerinizi 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayarak 4 numaralı menüden yapabilirsiniz.
 

Ayrıca kredi kartı şifrenizi 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayıp, Sesli Yanıt Sistemimizi (IVR) kullanarak kendi belirleyeceğiniz bir şifre ile değiştirebilirsiniz.. Bu işlemler için 444 78 78 Çağrı Merkezi'ni arayıp sırasıyla:

  • Şifre işlemleriniz için (1)
  • Kartınızla ilgili işlemleriniz için (1)
  • Kart şifrenizi ilk kez belirleyecekseniz (1)
  • Kart şifrenizi unuttuysanız (2)
  • Kart şifrenizi değiştirmek için (3)

tuşlamanız gerekmektedir.

Şekerbank Çağrı Merkezi Yetkilisi Aracılığı İle Yapabileceğiniz İşlemler

Hesap İşlemleri

  • Vadeli Hesap bilgileri
  • Vadesiz Hesap bilgileri
  • Yatırım Hesabı bilgileri
  • Kredi Hesabı bilgileri
  • Hesap Hareketleri izleme
  • Şeker Hesap işlemleri
  • Şeker Hesap açılışı
  • Vadesiz Hesap açma/kapama
  • Vadeli Hesap açılışı
  • İşlem dekontlarının e-mail ya da fax ile gönderimi

Kredi Kartı İşlemleri

  • Kayıp ve çalıntı kart bildirimi
  • Kredi Kartı şifre işlemleri
  • Kredi Kartı ekstre ve güncel borç bilgisi
  • Kredi Kartı limit ve puan bilgisi
  • Kredi Kartı borç ödeme
  • Kredi Kartı nakit avans
  • Kredi Kartı otomatik ödeme talimatı
  • Kredi Kartı mail-order işlem talimatı
  • Kredi Kartı hesap kesim ve ödeme dönemi değişikliği
  • Kredi Kartı limit artırım / azaltım talepleri

Para Transferi İşlemleri

  • Havale (İsme-Hesaba)
  • EFT (İsme-Hesaba)
  • SWIFT (Döviz transferi)
  • Hesaplar arası virman
  • Başka banka kredi kartı ödeme
  • Toplu para transferi
  • Düzenli ödeme talimatı

Yatırım İşlemleri

  • Döviz işlemleri
  • Repo işlemleri
  • Hazine Bonosu/Devlet Tahvili/Eurobond işlemleri
  • Hisse Senedi İşlemleri
  • Fon işlemleri
  • Kur ve oran bilgileri
  • SWEET

Ödemeler

  • Fatura ödeme
  • Fatura ödeme talimatı
  • Vergi ödeme
  • SSK Ödeme
  • Anlaşmalı kurum ödeme
  • Motorlu Taşıtlar Vergi ödemeleri
  • Gümrük Vergisi ödemeleri
  • Trafik Cezası ödemeleri
  • Bağışlar
  • Avea kontör yükleme

Çek Senet İzleme

İnternet Bankacılığı İşlemleri

  • İnternet Bankacılığı şifre oluşturma
  • İnternet Bankacılığı şifre ve parola problemleri
  • İnternet Bankacılığı teknik destek
  • İnternet Bankacılığı hakkında bilgi

Başvurular

  • Kredi Başvuruları

Sesli Yanıt Sistemi ile Yapabileceğiniz İşlemler

  • Kredi Kartı ekstre ve güncel borç bilgisi sorgulama
  • Kredi Kartı limit ve ödeme bilgisi sorgulama
  • Kredi Kartı şifresinin belirlenmesi
  • ATM Kart şifresinin belirlenmesi
  • İnternet Bankacılığı şifresinin belirlenmesi
  • İnternet Bankacılığı bilgi işlemleri
  • Telefon Bankacılığı şifresinin belirlenmesi
  • Kredi Başvuruları

Sıkça Sorulan Sorular

444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'nden kimler yararlanabilir?
Şekerbank Çağrı Merkezi hizmetimizden, bankamızda hesabı bulunan ve hesap açtıran tüm bireysel müşterilerimiz yararlanabilir. Ayrıca Şekerbank müşterisi olmayanlar 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'nden ürün, hizmet ve kampanyalarımız ile ilgili her türlü bilgiyi alabilirler.
  
444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni yurtdışında iken kullanabilir miyim?
Şekerbank Çağrı Merkezi hizmetimizden yurtdışında iken yararlanmanız için, +90 444 78 78'i arayabilirsiniz.
* KKTC’den sabit hatlardan sadece başına 0 koyup alan kodu çevirmeden 0 444 78 78’ i arayarak çağrı merkezimize ulaşabilirsiniz.
Telefon Bankacılığı şifremi nasıl belirleyebilirim?
Telefon Bankacılığı şifrenizi, 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayarak, Çağrı Merkezi yetkilisi yardımı ile ya da Şekerbank İnternet Bankacılığı üzerinden kendiniz belirleyebilirsiniz. Çağrı Merkezi yetkilisi yardımı ile şifrenizi alırken cep telefonunuz mutlaka yanınızda olmalıdır. Kullanacağınız şifreniz 6 haneli olmalı, ardışık veya aynı rakamlardan oluşmamalı ve müşteri numaranızdan farklı olmalıdır.
Şekerbank Çağrı Merkezi güvenli midir?
Müşterilerimizin Şekerbank Çağrı Merkezi aracılığı ile telefon bankacılığı işlemleri gerçekleştirebilmeleri için kendilerine ait şifreleri bulunmaktadır.Bu şifreler güvenlik açısından Şekerbank personeli tarafından bilinmemektedir,bu nedenle işlem yapmak güvenlidir. Ayrıca müşterilerimizin güvenliği için tüm konuşmalar kaydedilmektedir.
444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni aramak ücretli mi?
Müşterilerimiz Türkiye içinden ve sabit hatlarından 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi’ ni aradıklarında, ücretlendirmeler arayan abonenin kendi tarifesi üzerinden şehir içi arama olarak ücretlendirilir. GSM Hatlarında ise GSM operatorünün belirlediği fiyatlar üzerinden ücretlendirilmektedir. Yurt dışından +90 444 78 78’i arayan müşterilerimiz kendi operatör fiyat tarifesi üzerinden fiyatlandırılmaktadır. Ülke ve operatör seçimine göre farklılık gösterebilir.
Sesli Yanıt Sistemi nedir?
444 7878 Şekerbank Çağrı Merkezini aradığınızda, müşteri temsilcisine bağlanmadan tuşlama yaparak işlem yapmanızı sağlayan ve gerekli yönlendirmeleri yapan otomatik cevaplama sistemidir.
Telefon Bankacılığı şifremi unutursam ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuğunuzda; eski şifrenizi iptal ettirmek ve yenisini oluşturmak için 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayıp Çağrı Merkezi yetkilisi ile görüşmeniz yeterlidir.
Cep telefonumdan Şekerbank Çağrı Merkezi'ne nasıl ulaşabilirim?
Cep telefonuyla aradığınızda 444 78 78’ü çevirerek Şekerbank Çağrı Merkezi'ne kolaylıkla ulaşabilirsiniz.
Şekerbank Çağrı Merkezi aracılığı ile yaptığım işlemlerin dekontlarını nasıl alabilirim?
Çağrı Merkezi aracılığı ile yaptığınız işlemlerin dekontlarını e-posta ve faks aracılığı ile alabilirsiniz.
İleri tarihteki ödemelerimi önceden talimat vererek (Havale, EFT, kredi kartı ödemeleri) Şekerbank Çağrı Merkezi aracılığı ile yapabilir miyim?
Evet, bunun için 444 78 78 Çağrı Merkezi'ni arayarak ileri tarihli ödeme talimatı vermeniz yeterlidir.
Şekerbank Çağrı Merkezi'ni kullanarak faturalarım için otomatik ödeme talimatı verebilir miyim?
TL vadesiz mevduat hesabınızdan; Adapazarı Gaz - Agdaş, Aksaray Gaz, Antalya Olimpos Gaz, Balıkesir Gaz (Balgaz), Bursa Gaz, Çanakkale Gaz, Çorlu Gaz - Çordaş, Denizli Kentgaz, Düzce Ereğli Gaz - Dergaz, Erzincan Erzingaz, Eskişehir Gaz, İstanbul Gaz - İgdaş, İnegöl Gaz - İngaz, İzmit Gaz - İzgaz, Kayseri Gaz, Konya Ereğli Gaz (Netgaz), Konya Gaz Net, Kırıkkale Gaz, Kırşehir Gaz, Nevşehir Kapadokya Gaz, Niğde Kapadokya Gaz, Ova Gaz, Samsun Samgaz, Tokat Amasya Gaz (Tamdaş), Urfa Gaz, Aydem, Akedaş, Ayedaş, Başkent Edaş, Boğaziçi Elektrik - Bedaş, Çoruh Elektrik - Edaş, Fırat Edaş, Kayseri Elektrik - Kedaş, Medaş, Tedaş, Yeşilırmak Elektrik, Avea, Turkcell, Vodafone, TTNET Mobil, Adana su - Aski, Akhisar Su, Ankara Su - Aski, Antalya Su - Asat, Balıkesir Su, Bursa Su - Buski, Düzce Su, Eskişehir Su, Gaziantep Su - Gaski,İstanbul Su - İski, İzmir - İzsu, İzmit Su, Karacabey Su, Kayseri Su - Kaski, Keşan Su, Kırklareli Su, Marmaris - Mariç Belbir Su, Ordu Su, Samsun Su - Saski, Şanlıurfa Su, Tekirdağ Su, Tokat Erbaa Su, Tokat - Niksar Su, Turgutlu Su - Tursu, Dıgıturk, D-Smart, Bizfonik Telekom, Millenicom, Smile Adsl, Superonline, Ttnet , Turbonet, Turknet (Adsl, Netone), Türk Telekom, Türksat (Kablo TV),Vodafone Alternetif faturalarınız için Çağrı Merkezi aracılığı ile otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı verebileceğiniz kurum bilgilerini görmek için tıklayınız
Kredi Kartım kaybolur ya da çalınırsa ne yapmalıyım?
Kredi kartınızın çalınması ya da kaybolması halinde 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi'ni arayarak kredi kartınızı anında iptal ettirebilirsiniz. Yeni kartınız en kısa sürede adresinize gönderilecektir.
Adres, telefon ve benzeri kişisel bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?
Gerekli güvenlik teyidinden geçmiş olmanız kaydı ile Ev telefonu, iş telefonu ve E-mail bilgilerinizi günün herhangi bir saatinde Şekerbank Çağrı Merkezi yetkilileri ile görüşerek güncelleyebilir, bunun yanı sıra sistemde kayıtlı olan adreslerden hangisinin ekstre ve hangisinin kart gönderim adresi olacağına karar verip değiştirebilirsiniz. Cep telefonu ve adres bilgileri şubelerimiz tarafından güncellenmektedir.
Telefon Bankacılığı işlem limit ve saatleri nelerdir?
Telefon Bankacılığı işlem limit ve saatleri hakkında detaylı bilgi için tıklayınız