Başvuru ve Şifre Alma Süreçleri

Başvuru ve Şifre Alma Süreçleri

Şekerbank İnternet Şubesi’ne nasıl başvurabilirim?

Şekerbank'ta hesabınız varsa İnternet Şubesi hizmetimizden yararlanmak için, Şekerbank şubelerinden temin edebileceğiniz "Başvuru Formu"nu eksiksiz olarak doldurup, size en yakın Şekerbank Şubesi'ne teslim etmeniz gerekmektedir. Şekerbank'ta hesabınız yok ise en yakın şubemize giderek hesap açtırmanız ve "Başvuru Formu"nu eksiksiz olarak doldurmanız gerekmektedir.
Kredi kartı ve ATM kartı olan tüm müşterilerimiz, şubelerine gitmeye gerek kalmadan, bireysel internet şubesi giriş ekranında bulunan “İnternet Şube Başvurusu” butonunu tıkladıklarında açılan “Yeni İnternet Şubesi Müşterisi” ekranlarına istenen bilgileri girerek ve yönlendirmeleri takip edere hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde bireysel internet şubesi müşterisi olabilirler. Anında şifre almak için tıklayınız.

Şekerbank İnternet Şubesi şifremi ne zaman oluşturabilirim?

Şubenizden yapmış olduğunuz başvurunuzu takiben 444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezini arayıp İnternet Şubesi şifrenizi alabilirsiniz. İnternet Şubesi şifrenizi oluşturabilmek için; başvurunuz esnasında tarafımıza iletmiş olduğunuz cep telefonunuzun yanınızda olması ve şubeniz tarafından size bildirilen müşteri numaranızı bilmeniz gerekmektedir.
“İnternet Şube Başvurunuzu” web üzerinden gerçekleştirdiyseniz, kredi kartı veya ATM kart bilgileriniz ile şifre oluşturabilir hızlı, kolay ve güvenli bir şekilde bireysel internet şubesi müşterisi olabilirsiniz.

Şekerbank ATM Kartınız ve kartınıza ait şifreniz yok ise;

"Başvuru Formu"nda yer alan "yararlanmak istediğiniz hizmetler" kısmında, ATM Kartı kutucuğunu ve ATM Kartınızın gönderilmesini istediğiniz adres kutucuğunu mutlaka işaretleyin. Şekerbank ATM Kartınız adresinize ulaştırıldıktan sonra 444 78 78 Çağrı Merkezi’ni arayarak ATM kart şifrenizi alabilirsiniz.

ATM Kart şifrenizi bilmiyorsanız tıklayınız

Şekerbank İnternet Şubesi şifremi nasıl belirleyebilirim?

İnternet Şubesi şifrenizi, İnternet şube üzerinden “İnternet Şube Başvurusu” butonunu tıklayarak yada 444 78 78 Çağrı Merkezi’ni arayarak alabilirsiniz. İnternet Bankacılığı Şifre veya Parolanızı unutursanız İnternet Şube giriş ekranında bulunan “Şifre/Parolamı Unuttum” adımından kart bilgileriniz ile Bireysel İnternet Şube Şifrenizi alabilirsiniz.
İnternet Şubesi şifrenizi belirleyebilmeniz için 444 78 78 Çağrı Merkezi’ni aramanız gerekmektedir.

Şekerbank Çağrı Merkezi Yetkilisi işlem güvenliğiniz amacı ile sizden, başvuru formunuzda yer alan bilgilerden birkaçını doğrulamanızı isteyecek ve sizi Şekerbank İnternet Şubesi şifrenizi belirlemeniz için yönlendirecektir.

Müşteri numaranız

Şekerbank'ta sizi tanımlayan numaradır. Başvurunuz sırasında size şubeniz tarafından bildirilen ve tüm hesaplarınızın bağlı olduğu müşteri numaranızı unutmanız halinde, şubeniz ile irtibata geçmeniz yeterli olacaktır.

Parolanız

Şekerbank İnternet Şubesi’ne ilk kez girecekseniz, ilgili yere küçük harfler ile "parola" kelimesini yazmanız gerekmektedir. İnternet Şubesi’ne giriş sağladıktan sonra parolanızı değiştirmeniz zorunlu kılınacaktır. 6 ile 8 hane arasında oluşturacağınız yeni parolanız rakam da içerebilir. Ancak tamamen rakamlardan meydana gelemez.

Şifreniz

444 78 78 Şekerbank Çağrı Merkezi’ni aradıktan ve güvenlik adımlarından geçtikten sonra sesli yanıt sisteminde oluşturacağınız 6 haneli şifredir. Şifreniz, müşteri numaranız ve doğum tarihinizden farklı olmalı, aynı ve ardışık rakamlardan oluşmamalıdır. İşlem güvenliğiniz açısından bu tür şifreler kabul edilmemektedir. İnternet Şubesi şifreniz sadece sizin tarafınızdan bilineceği için, Şekerbank İnternet Şubesi’ne ilk girişinizde değiştirmeniz zorunlu kılınmayacaktır. Şifrenizi belirledikten sonra istediğiniz her zaman İnternet Şubesi ile bağlantı kurabilir, müşteri numaranız altındaki tüm hesaplarınız ile işlem yapabilirsiniz.

Şifremi/Parolamı unuttum

Parola ve şifrenizi unutmanız veya hatırlamamanız durumunda kredi kartı veya ATM kart bilgileriniz ile alabilirsiniz. Şifre ve parolanızı üst üste yanlış girmeniz durumunda Şekerbank İnternet Şubesi girişiniz, güvenliğiniz amacı ile bloke edilmektedir. 444 78 78 Çağrı Merkezi’ni arayarak blokenizi kaldırabilir, şifrenizi ve parolanızı (parola olarak) yeniden belirleyebilirsiniz.